[Ardour-Users] Ardour 3.0beta4a Control Surface Error? Pls help!

Szilárd Jakab 72guitarist at gmail.com
Mon Jun 11 12:09:17 PDT 2012

of Ardour?

Hi Rodrigo!

Az a baj, hogy ma próbáltam fordítani az SVN-t de az lv2 függvénykönyvtárat
hiányolja, és nem tudtam beszerezni. (Ja, egyébként UbuntuStudio 12.04
LTS-t használok, x86 verziót)

Nem lehetne az SVN verzióból egy ugyanolyan telepítőcsomagot csinálni, mint
amiz a 3.0beta4a-nál le lehetett tölteni?

Igen nagy segítség lenne, ha valaki tudna egy ilyent készíteni, mert ezt a
programot szeretném használni a ház stúdiómban, és a felvételek közepén
vagyunk. (Az Edirol U8 vezérlőt most szereztem, és szeretném a stúdióban
beüzemelni. Egyébként Windows alatt a Cakewalk programokkal kiválóan
működik, tehát biztos nem a hardwer-el van probléma)

Szóval remélem valaki tud ilyen csomagot gyártani számomra!

Üdv: Jakab

Utóirat: Magyarországon a "Jakab" a családi név, és a "Szilárd" a
keresztnév, tehát inkább ezt használjuk, de természetesen így is jó :):):)