[Ardour-Users] Ardour 3.0beta4a Control Surface Error? Pls help!

Szilárd Jakab 72guitarist at gmail.com
Mon Jun 11 09:43:02 PDT 2012

Hi Paul Davis.
Ok, here is my original message:

Üdv mindenkinek!

Az Ardour 34.0beta4a verzióján sikerült beállítanom az Edirol U-8 külső
midi vezérlőmet egy saját, u8.map file segítségével.

Működik a stop, start, record, egyebek, valamin hozzá tudom rendelni a
hardwer potmétereket a különböző faderekhez is.

A hiba viszont a következő:

Ha gyorsan mozdítom az U-8-ason a potmétert, akkor a képernyőd a fader
"beragad", és csak akkor hajlandó tovább mozdulni, ha az u-8-ason arra az
értékre tolom a potmétert, ahol a képernyőd a faser áll.

Ugyanez ha lassan mozgatom a potmétert nem jelentkezik...
Van valakinek valami ötlete?

Másik kérdés:

Ardour 2-esen a faderek hiba nélkül mozognak (nincs az a hiba, mint a 3.0
verziónál) viszont a gombok, - amelyek nem control üzeneteket, hanem sysex
bytesorozatot generálnak - nem hangolhatók össze pl. a Start vagy Stop
funkciókkal (igazából semmihez sem állíthatók be, az "operate Controller
Now" kiírás után hiába nyomok meg bármit nem reagálnak, csak a tolópotikra.

Midi monitoron megnéztem: a faderek 7-es kontroll üzeneteket küldenek, a
gombok pedig 12 byte hosszúságú sysex üzenetet....

Ha valaki legalább ebben tudna segíteni, annak nagyon örülnék!

Üdvözlettel: Jakab Szilárd
72guitarist